wtorek, 12 listopada 2013

Pasta jajeczna z anchois!

Wreszcie mam trochę wolności, obroniłam licencjat, który spędzał mi sen z powiek. Mam tutaj straszne zaległości. Zresztą co tu gadać - w każdej sferze życia mam straszne zaległości :)
Zacznę od mojej ulubionej części życia, czyli gotowania i mniej ulubionej - diety.
Jestem wytrwała i wciąż trwam w tym jakże ciężkim postanowieniu :P

Dziś na kolację przyrządziłam sobie pastę jajeczną z dodatkiem ukochanej anchois :) Posmarowałam nią chrupkie pieczywo wasa! Pycha!

Składniki:

3 jajka
puszka anchois
pół cebuli czerwonej
2-3 łyżki jogurtu greckiego light
1 ogórek kiszony
sól, pieprz

Zaczęłam oczywiście od ugotowania jajek na twardo i ostudzenia.




Obrane kroimy na bardzo drobną kostkę, wraz z połową czerwonej cebuli.


Otwieramy anchois, odsączamy na papierze kuchennym i kroimy również w drobną kostkę.


Na koniec zaś, zabieramy się za drobne krojenie ogórka kiszonego. Odsączamy go na sitku.


Dodałam tylko jogurt grecki, wymieszałam, przyprawiłam i niebo w gębie gotowe! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz