piątek, 23 sierpnia 2013

Ekspresowa fasolka w sosie pomidorowym z dodatkami!

Dzisiaj naszła mnie wena, na zrobienie czegoś w ekspresowym tempie!
Sama nie miałam na nic ochoty.  Chciałam jednak zaspokoić moje 2 zgłodniałe duszki - Tatę i Siostrę!
W lodówce - nie było za dużego wyboru. Mimo to, coś zawsze się wymyśli! Polak potrafi!

Nie ma w tym żadnej filozofii. Po prostu - szybko i smacznie!


Składniki na 2 porcje:

1 puszka fasolki w sosie pomidorowym (tutaj Heinz)
1 mała cebulka/pół dużej
3 plasterki wędzonej szynki
3 plasterki konserwowej (lub jakiejkolwiek innej)
2-3 frankfurterki
3 kromki chleba tostowego
oliwa z oliwek
pieprz, sól

Zaczęłam standardowo od zeszklenia cebuli na gorącej oliwie.


Wędliny i kiełbaski pokroiłam w plasterki.


I dodałam do cebuli. Podsmażyłam ok 3-5min.


 I kolejno dodałam fasolkę:)


Wymieszałam całość i dusiłam po przykryciem - jakieś 5 min.


W miedzy czasie, na odrobinie oliwy, lekko podsmażyłam kromki chleba tostowego. Aby były ciepłe i chrupiące! Przekroiłam po skosie. 

Całość podałam na głębokim talerzu.


Ja nie jadłam, ale mojej rodzince smakowało :)


2 komentarze:

  1. mmmm,uwielbiam fasolkę po bretońsku,dlatego ta również by mi z pewnością smakowała! :3

    OdpowiedzUsuń