poniedziałek, 29 lipca 2013

Koktajl + tarta z truskawkami – palce lizać!

Dziś coś na słodko.

Nie robiłam tego dzisiaj, bo obecnie najadłam się górą zielonej fasolki :P. I nie robiłam tego ja, bo mam dwie lewe ręce do słodkości. To dzieło mojej dobrej koleżanki, która piecze takie cuda J

Wyszło tak pięknie i pysznie, że musze się z Wami podzielić…małym, ale to bardzo małym kawałkiem :p

Jest to moja mała inspiracja, dlatego też nie będę wrzucać przepisu. Szczególnie, że nie jest to moje dzieło.  Aczkolwiek, jeśli ktoś będzie chciał, postaram się o przepis!



Udział brałam jednak w robieniu koktajlu, dlatego…

Składniki:

truskawki
arbuz
świeża mięta
cin cin truskawkowy (opcjonalnie)
sok truskawkowy
cukier

Wykonanie:

Najpierw z dziewczynami zmiksowałyśmy truskawki i  miętę. Do kieliszków nalałyśmy cin cin i sok truskawkowy i uzupełniłyśmy powstałym wcześniej sorbetem. Udekorowałyśmy listkiem miętyJ
Gdy truskawki się skończyły, wszystko zrobiłyśmy tak samo, ale zamiast truskawek zmiksowałyśmy arbuz J. Cukier wsypujemy w zależności od kubków smakowych! Zamaczamy usta…!



Moje wrażenia?  

Smak tarty był obłędny, w połączeniu w wyśmienitymi drinkami – uśmiech z naszych twarzy nie znikał przez długi czas – i nie był to powód wkładki w koktajlu! Pysznie i rozpływająco się w ustach, soczyście, świeżo truskawkowo…! Taki zestaw zdecydowanie poprawia humor! 


1 komentarz:

  1. Witam! Wszystkie dania wyglądają pięknie i pysznie....napewno wypróbuję u siebie w kuchni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń