piątek, 26 lipca 2013

Słuszne sushi :)

Moi drodzy!

Chciałam się z Wami podzielić tym, że niecały tydzień temu byłam z moją całą rodziną tj. rodzicami, bratem i siostrą na sushi. Był to mój first time ;)
Wybraliśmy się do jednej z poznańskich japońskich restauracji - Imbir Sushi.
Obsługa już od samego początku, czyli od rozmowy przez telefon była bardzo sympatyczna (dzwoniłam, aby zarezerwować stolik).
Sama knajpka jest urządzona w adekwatnym stylu. Trafiliśmy akurat na stolik przy sushi-masterze, który od samego początku służył poradami na temat japońskiego jedzenia. Można też było zajrzeć za ladę i zobaczyć jak pieczołowicie dobiera składniki ;)

Sedno sprawy: zamówiliśmy zestawy sushi i każdy dostał zupę miso - tradycyjną japońską ;)

Myślałam, że moja rodzina będzie co najmniej wybrzydzać i kręcić nosem, z racji, że ich smaki są raczej przyziemne. Pozytywnie się jednak zdziwiłam - bardzo chwalili.
Z racji, że jest to lekkie jedzenie, można było pochodzić jeszcze po pobliskiej galerii :)

Jeśli ktoś w Was jest fanatykiem japońskiego jedzenia - proszę i jakieś wskazówki odnośnie tego co można jeszcze zjeść. Moja przygoda dopiero się zaczęła, dlatego jeśli polecacie jakieś konkretne miejsca lub potrawy to bez krępacji! :)

Kilka zdjęć z wypadu:














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz