wtorek, 30 lipca 2013

Świeże pieczywo, wiejskie jajka, kawa, dżem!

...czyli czas na - śniadanie!

Dzisiaj jak tylko wstałam, poszłam do kuchni i zaczęłam pichcić mi i mojej jeszcze wtedy przewracającej się na prawy bok siostrze - proste, szybkie i lekkie śniadanko!


Pokroiłam świeże pieczywko:


Jajka sadzone, smażone na teflonie (zero tłuszczu - zawsze tak je smażę):


Kawa! 


Bułeczki z pyszną wędliną, serem żółtym, ogórkiem. Jajko doprawione pieprzem i solą, ze szczypiorkiem. Żółtko płynne - uwielbiam:


A na deser? 
Kawa z mlekiem i startą czekoladą (bez cukru, mleko 0,5%), rogalik z dżemorem!


Uwielbiam takie zwykłe śniadania! Szczególnie gdy mam urlop i nic mnie nie goni! 

Patrząc na te zdjęcia dochodzę do wniosku, że czas zainwestować w nowy aparat...bo jak na razie wszystkie zdjęcia robię telefonem i jak dla mnie jakość jest marna. Dlatego - może z czasem, się dorobię!

O! A tu jeszcze moja zaspana siostra pałaszująca kawkę :)




Czy Wy też odetchnęliście po burzy? :)


5 komentarzy:

  1. Mmmm... Zrobie sobie zaraz jajko XD Albo nie, bo zaraz mam frytki yeah! Smacznego! :D
    Fajny blog :D

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie również :)

      Niedługo zajrzę do Ciebie:)

      Pzdr Koza

      Usuń
  2. Zapraszam do naszej ocenialni! Jeśli nie boisz się odrobiny krytyki, zgłoś się nas!

    www.swiat-krytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszności! same pyszności! <3

    www.mallatia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń